Job expirat
- Asigurarea tuturor activitatilor logistice si administrative, cu respectarea procedurilor si bugetelor alocate;
- Promovarea unei imagini favorabile a companiei in fata tertilor (clienti, furnizori, autoritati) in cadrul diverselor contacte avute pe parcursul desfasurarii activitatii;
- Planifica si coordoneaza comenzile (interne cat si externe), precum si efectuarea livrarilor
- Organizeaza si urmareste transporturile pana la beneficiarii finali;
- Incheie contracte si pastreaza legatura cu firmele de transport;
- Verifica receptia produselor si conformitatea livrarilor;
- Rezolva reclamatii cu caracter logistic (conformitate cantitate, integritate marfuri, punctualitate transporturi);
- Coordoneaza activitatea de obtinere a tuturor autorizatiilor si aprobarilor necesare functionarii firmei si desfasurarii activitatii in conditii de deplina legalitate;
- Coordoneaza activitatile de asigurare a suportului necesar pentru efectuarea deplasarilor (transport, cazare, selectare si optimizare traseu), inclusiv prin incheierea de contracte anuale;
- Asigura coordonarea parcului auto al firmei (alocari, intretinere, service, asigurari auto);
- Gestioneaza resursele financiare alocate deplasarilor (preluare avansuri, distribuire sume, receptie si verificare deconturi).
- Cunostinte foarte bune operare PC;
- Abilitate de lucru cu gestiune de marfuri, calcul tabelar, situatii de livrari si rapoarte;
- Excelente abilitati de comunicare si organizare, capacitate de solutionare in timp real a problemelor curente;
- Persoana dinamica, atentie distributiva, atitudine proactiva, abilitati de comunicare si negociere, spirit de echipa, flexibilitate, rezistenta la stres;
- Experienta de cel putin 2 ani in domeniul aprovizionare-logistica si relatii cu furnizorii;
- Permis auto categoria B (cerinta eliminatorie).
- transport asigurat;
- oportunitate de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
- posibilitate de dezvoltare personala;
- bonuri de masa.
Firma importatoare si distribuitoare produse alimentare de marca.