Job expirat
Organizarea si coordonarea activitatii logistice pe silozuri -depozitare si operare (verificarea si confirmarea acuratatii documentelor de gestiune, verificarea stocurilor, cantitatii si calitatii produselor depozitate, verificarea, distribuirea si arhivarea fluxului de documente pana la executarea completa a contractelor, cu scopul obtinerii celui mai bun raport de performanta prin preluarea si livrarea marfurilor la momentul si locul stabilit prin contract cu cel mai mic cost, pierderi minime);
Asigurarea spatiilor de depozitare, a facilitatilor de operare si a mijloacelor de transport pentru volum bugetat in planul de afaceri anual pentru toate segmentele de activitate;
Negocierea si angajarea contractelor de servicii, asigurarea unei retele logistice care sa sustina activitatea si volumele planificate; asigurarea unei comunicari de calitate cu partenerii companiei;
Asigurarea unui control eficient si efectiv a costurilor si resurselor alocate si utilizate in cadrul bugetelor alocate departamentului sau contractelor, reducerea pierderilor operationale in derularea contractelor si pe perioada depozitarii si transferurilor de marfa;
Verificarea cantitatii si calitatii, asigurarea transferului de proprietate si riscurilor asupra marfii; verificarea limitelor de credit ale clientilor si furnizorilor;
Respectarea fluxului documentelor, inregistarea corecta, rapida si completa in baza de date a documentelor si costurilor.
Cunostinte tehnice in domeniul transporturilor, legislatia in domeniul transporturilor si a spatiilor de operare si depozitare, aplicabilitatea TVA, managementul si calitatea produselor cerealiere, contabilitate primara (facturi, distributia costurilor);
Limba Engleza – scris si vorbit – nivel mediu/avansat;
Cunostinte baza operare calculator (Microsoft Excel, Word, Power Point, Internet Explorer, Lotus Notes, SAP);
Abilitati organizatorice, aptitudini numerice;
Eficienta personala, abilitati de leader;
Personalitate dinamica, inovatoare, rezistenta la stres, cu capacitatea de a lucra in echipa.
Clientul nostru ofera oportunitatea de a lucra cu unul din cei mai importanti jucatori pe piata din segmentul agribusiness si provocari pe masura asteptarilor.
Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.