Job expirat
Oferirea informatiilor despre cursuri si dialogul cu parintii (cursuri pentru copii)
- managementul inscrierilor
- inregistrare-clasare documente, emitere si urmariri scadente facturi
- suport protocol, management sali de cursuri/ birou
- intocmirea de documente, trimitere oferte spre clienti companii
- activitati in cadrul firmei pentru organizarea agendei zilnice.
Program 9.30-18.00 (cu pauza de pranz), perioada de proba
- cunostinte pachet office
- abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii
- Abilitati excelente de organizare, persoana pozitiva, abordare proactiva in interactiunea cu clientii,
-experienta in domeniul coordonarii activitatii de traducere constituie un avantaj
- capacitate de a duce la bun sfârsit task-urile asumate
• coordonează activitatea de traduceri și cursuri: preia și transmite comenzile spre clienti, face incasari si facturare, tine legatura cu contabilul firmei, coordoneză inscrierile si programarile la cursuri ale participantilor in grupele corespondente, formeza grupele de studiu, coordonează activitatea si programul profesorilor.
• organizează, coordonează activitatea administrativă informează directorul zilnic de agenda si prioritati
• comunica cu clientii si raspunde prompt solicitarilor
Management birou/personal:
• integrează și instruiește personalul nou în ceea ce privește activitatea sediului și procedurilor si răspunde, alături de director de problemele de comunicare, documentare si coordonare internă și ordine birou
• furnizează informații clienților in legătură cu activitatea, programul organizației și prețurile produselor
• asistă colegii în problemele de comunicare cu clienții și organizarea cursurilor (distribuire în grupe și pe niveluri, atribuire cursuri către profesori )
• primește vizitatorii și cursanții, asigură protocolul
• completează baza de date cu furnizorii, clienții, precum și a comenzilor clienților
• face managementul documentelor contabile către și dinspre clienți si furnizori (transmitere, receptionare, arhivare)
• monitorizează activitatea de marketing online a Accesis, raporteaza aceasta activitate
Constituie avantaje cunostintele intr-unua sa maimulte dintre domeniile:
- contabilitate primara
- vanzari
- marketing
- design / grafica
• Pachet salarial motivant
• Dezvoltare profesionala continua
• Mediu de lucru placut care pune accent pe respectul reciproc, moralitate, dialog, etică și echilibru.
Accesis, prin cele doua departamente de comunicare - Accesis Train Conversation si Accesis Human Resources, lucreaza pentru a imbunatati si aduce noi solutii pentru livrarea cursurilor de comunicare in limba straina si a programelor de training, precum si imbunatatirea continua a produselor. Trainerii inteleg mediul de afaceri, sunt mereu in contact cu schimbarile politice si administrative, cauta solutii optime problemelor de training aparute si sunt dedicati serviciului si administrarii impecabile a relatiilor cu clientii.
www.accesis.ro