30-01-2015 | EXPIRA LA 01-03-2015
Job expirat
- dezvolta si coordoneaza canalele de comunicare interna si externa;
- asigura definirea si dezvoltarea culturii organizationale si a strategiei de comunicare interna la nivelul companiei;
- realizeaza proiecte de promovare ale serviciilor oferite de Farmexim si coordoneaza implementarea lor;
- propune dezvoltarea continua a site-ului de prezenta si a site-ului business to business
- realizeaza informarile externe pentru presa;
- supervizeaza productia de machete de presa, stabileste canalele de comunicare si negociaza bugetele aferente;
- propune si implementeaza campanii de CSR (Corporate Social Resposability).
- experienta profesionala - minim 2 ani intr-o pozitie similara;
- studii superioare in domeniul comunicarii, jurnalismului sau marketing (cursuri postuniversitare in comunicare - constituie avantaj);
- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
- experienta in comunicarea in mediul virtual (site-uri de prezenta si site-ul business to business)
- cunostinte PC (Word, Excel, PowerPoint) la un nivel avansat (cunostinte operare programe: Adobe photoshop, Corel draw, Kodak easyshare - constituie avantaj);
- excelente abilitati de planificare, organizare, coordonare si control;
- abilitati de comunicare si interelationare personala;
- receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate;
- persoana analitica, orientata catre clienti (interni si externi).
FARMEXIM a fost fondat in anul 1990, fiind prima firma de import si distributie a medicamentelor infiintata in Romania.
De 20 de ani, FARMEXIM asigura legatura dintre industria farmaceutica internationala si autohtona si consumatorii finali din Romania - farmacii si spitale.