Job expirat
Principalele responsabilităţi:
Este responsabil pentru:
- Pregatirea intalnirilor comerciale si participarea la intalnirile cu clientii la solicitarea echipei comerciale prin:
• Intocmirea unei pre-analize privind proiectul imobiliar propus
• Vizitarea locatiei proiectului in vederea stabilirii datelor privind, locatia, accesibilitatea alte date specifice proiectelor imobiliare;.
• Asigurarea prelucrarii datelor primare financiare ale proiectelor si efectuarea de analize
• Intocmirea/revizuirea proiectiilor financiare ale proiectelor efectuarea simularilor si analizelor specifice
- Intocmirea dosarelor de credit pentru clientii repartizati in portofoliului sau in stransa legatura cu echipa comerciala prin:
• Constituirea/redactarea dosarului de credit in conformitate cu normele in vigoare,
• Suport pentru echipa comerciala (FO) pe tot circuitul dosarului de credit.
• Participarea la intocmirea Ofertei Indicative;
- Negocierea Ofertei Indicative cu clientul( la solicitarea directorului departamentului) si a contractelor de credit si garantii;
• Participarea la negocierea termenilor si conditiillor din oferta indicativa;
- Urmarirea realizarii conditiilor de aprobare a creditului in colaborare cu departamentele implicate
• Urmarirea transpunerii in contractele de credit, contracte de garantii, alte contracte specifice a conditiilor de creditare negociate cu clientii:
- Gestionarea dosarelor de credit pentru clientii in colaborare cu responsabilul comercial:
• Mentinerea si completarea la zi a dosarelor de credit
• Clasarea/arhivarea documentelor primite din diferite servicii;
- Alte sarcini/responsabilitati:
• Cunoasterea si aplicarea Normelor si instructiunilor Bancii privind activitarea de creditare;
• Mentinerea si actualizarea datelor despre piata imobiliara si principalii jucatori ( proiecte existente in piata, dezvoltatori, investitori);
• Intocmirea de prezentari, situatii statistice privind diferitele sectoare imobiliare si de raportari privind tranzactiile de finantari imobilirare;
- Studii superioare
- Experienta anterioara in finantare corporate (mari corporatii), cel putin 3 ani;
- Cunostinte si experienta in finantari structurate : finantari de proiect, sindicalizari, achizitii, finantari imobiliare;
- Analiza financiara si tehnici de analiza
- Legislatia romana cu privire la credite si a procedurilor interne privind creditarea, garantarea
- Cunostinte informatice: Word, Excel, DCCIT
- Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze ; franceza reprezinta un avantaj
Profilul candidatului:
- Excelente abilitati de comunicare
- Capacitate de analiza si sinteza
- Abilitati de structurare operatiuni complexe
- Calitati de negociere
- Bune abilitati organizatorice
- Capacitatea de a gestiona in timp scurt sarcini complexe
- Abilitati de lucru cu proiectii financiare
- Abilitati de raportare
- Orientare spre rezultate
- Orientare spre client
- Deschidere spre schimbare
- Cooperare
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
- Aveti oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie solida si dinamica, membră a unui important grup financiar internaţional;
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul aplicatiilor fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.