Job expirat
-Responsabil cu implementarea strategiei comerciale a ING Bank pentru segmentul Clienti Corporativi la nivelul regiunii teritoriale repartizate, in vederea cresterii portofoliului si dezvoltarii afacerii;
-Identifica oportunitati de crestere a business-ului, atat la clientii existenti si cat si la cei potentiali, direct si/sau impreuna cu Directorul de Sucursala, pe baza analizelor periodice ale pietei locale;
-Responsibil cu monitorizarea bugetului alocat; actioneaza in sensul adresarii problemelor aparute in legatura cu bugetul;
-Stabileste intilniri si vizite de lucru cu clientii din portofoliu in scopul optimizarii relatiei de afaceri cu acestia, pe baza situatiei financiare si a informatiilor comerciale referitoare la acestia;
-Dezvolta si mentine relatii de colaborare eficiente cu alte departamente si linii de business, in scopul promovarii intregii game de produse ale bancii catre segmentul de clienti corporativi (cross-selling);
-Mentine relatia stransa cu alte birouri ING internationale, sa asigure o consecventa apropiere spre Corporate Clients in Romania cu politica si strategia grupului ING in ceea ce ii priveste pe respectivii clienti;
-Se implica in studiile de piata si analiza portofoliului ce au ca scop imbunatatirea avantajului competitiv al bancii ING in segmentul Clienti Corporativi Retea.
-Contribuie la dezvoltarea de noi produse si servicii, pe baza feedback-ului primit si al nevoilor identificate in cadrul portofoliului de clienti.
-Se implica in gestionarea situatiilor legate de conturile clientilor din reteaua teritoriala de sucursale.
-Studii superioare - de preferinta economice;
-Minim 3 ani de experienta bancara intr-o pozitie comerciala (gestionare si coordonare portofoliu clienti corporativi);
-Cunoastinte de analiza financiara;
-Abilitatea de a identifica si exploata oportunitatile de afaceri din piata;
-Solide cunostinte de limba engleza - oral & scris;
-Profil: maturitate, capacitate de a dezvolta si mentine relatii productive de colaborare (atat cu clienti interni cat si externi), abordare focalizata pe client, solide abilitati comerciale, spirit antreprenorial (initiativa, determinare, identificare solutii, gestionare eficienta situatii problematice, capacitate decizionala).
ING Romania is part of ING Group, international financial institution of Dutch origin, offering banking, insurance and asset management services to 60 million clients in 50 countries, through its 112,000 employees. ING Romania covers 62 cities through its bank branches and life insurance agencies and employs about 900 full-time staff, also benefiting from a network of 2,000 life insurance consultants. In 2004, ING celebrated 10 years of presence on the Romanian market, being the first international bank to open a branch after 1989. ING is dedicated to deliver financial services valued by clients. We can only achieve this mission through our people. This is why we put a continuous effort in recognising and attracting talent and further developing our human capital. ING core values represent the fundamental beliefs and the basics of our way of doing business: Integrity, Entrepreneurship, Professionalism, Responsiveness and Teamwork. We try to identify them in each and every employee