Job expirat
SCOP:
Se ocupa cu urmarirea grilei de programe si face comenzile/ primeste confirmarile pentru transmisiile externe; asigura legatura dintre Dolce Sport si agentia de publicitate, astfel incat comenzile agentiei sa fie urmate intocmai pentru a evita reducerea veniturilor generate de publicitate.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Compartimentul Marketing, Realatii Publice & Promo si site;
- Urmareste grila de programe si face comenzile/ primeste confirmarile pentru transmisiile externe;conform sistemului de operare al canalelor Dolce Sport – ”Provys” aloca coduri pentru fiecare transmisie, emisiune, program ce sunt introduse in play list-ul zilnic;
- Se implica in activitatea Compartimentului Programe in functie de necesitati dupa cum urmeaza – face necesarul de casete, transmite programul la ingest, duce datele tehnice in MCR;
- Tine legatura cu departamentul financiar al companiei si asigura toate informatiile si serviciile necesare inchiderii proiectelor ce tin de Compartimentului Programe – numarul de meciuri transmise, perioada de desfasurare a competitiilor, etc.;
- Transmite rapoartele de audienta la partenerii straini detinatori de drepturi care solicita acest lucru;
- Intocmeste si transmite rapoartele trimestriale catre UCMR - ADA;
- Cunoaste, respecta si aplica prevederile regulamentelor, procedurilor, deciziilor, actelor normative si a legislatiei in vigoare;
- Indeplineste oricare alte sarcini din aria sa de responsabilitate necesara cerintelor de afaceri si conforme cu legislatia in vigoare.
Studii: Studii superioare in matematica, economie, jurnalism.
Experienţa în muncă: minim 2 ani intr-o functie similara, in domeniul televiziunii sau intr-o agentie de publicitate.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunoasterea legislatiei ce guverneaza presa, accesul la informatii;
- Limbi straine: engleza – nivel mediu, o alta limba straina – nivel mediu;
- Cunostinte operare PC: Microsoft Office, E-mail, Internet.
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitatea de a lua decizii rapide, in conditii de stres;
- Atentie la detalii;
- Rezistenta la stres;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Capacitate de lucru in echipa.
Perioada determinata
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.