Job expirat
Atingerea obiectivelor de vanzare si marja pe divizia Ceramice-Sanitare
• Propune politicile de pret pentru produsele sanitare si ceramice
• Propune numarul de articole expuse pentru fiecare grupa principala de produse
• Propune preturile de vanzare ale produselor, tinand cont atat de calitatea produselor Romstal, cat si de cele ale concurentei
• Cunoasterea potentialul filialelor Romstal, gama de produse expusa la acestea, nivelurile de pret, dimensiunea si suprafata de expunere, pozitionarea in orase;
• Cunoasterea principalilor concurenti din orasele mari in care se afla filialele Romstal
• Se ocupa de organizarea campaniilor de promovare si de stabilirea politicilor de pret la nivel local
Studii superioare, preferabil in domeniul Marketing
• Minim 5 ani experienta in lucrul cu produse ceramice, sanitare (marketing, vanzari achizitii etc.)
• Cunostinte foarte bune despre produsele sanitare si ceramice comercializate, de piata acestora si modalitati de promovare
• Cunostinte despre realizarea cercetarilor de marketing si politicilor de marketing
Romstal Group este un grup de firme cu capital mixt, romano-italian, format din noua companii de prestigiu din domeniul comercializarii instalatiilor pentru constructii, productiei de tubulatura din materiale plastice, vanzarii de automobile, leasing, consultanta si brokeraj: Romstal Imex, Valrom Industrie, Romstal Leasing, Ink Consultanta si Brokeraj, Belform, Autoklass.