Coordonator transport cu engleza si franceza Bucuresti

SC Veo Worldwide Services SRL

03-09-2015 | EXPIRA LA 03-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

(R403007003150)

Cautam o persoana responsabila si autonoma pentru a se alatura departamentului Transport, la sediul nostru din Bucuresti.

In calitate de Coordonator transport in Veo, principalele tale misiuni vor fi:

- Contactarea telefonica si prin e-mail a furnizorilor de marfa din Europa pentru a asigura aprovizionarea permanenta a platformelor logistice si a obtine informatiile logistice necesare organizarii transportului;
- Stabilirea telefonica si prin e-mail a datelor si orelor de livrare la platformele de destinatie;
- Informarea serviciului Achizitii si Marketing (din partea clientului) despre comenzile blocate;
- Comunicarea cotatiilor de transport la cererea serviciului Marketing (din partea clientului);
- Organizarea transportului de marfa de la furnizorii din Europa catre platformele logistice si urmarirea comenzilor pana la receptionarea marfii;
- Contactarea transportatorilor actuali si noi pentru a identifica cea mai buna solutie de transport ca termen de livrare si cost transport.


CERINTE

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- Experienta profesionala de cel putin 2 ani intr-unul din domeniile urmatoare: customer service, order management, achizitii, vanzari, transport, logistica;
- Cunoasterea limbilor engleză și franceză la nivel B2/C1;
- Bune abilitati de negociere si capacitate de anticipare a situatiilor neprevazute;
- Disponibilitate pentru deplasari ocazionale in Franta si Romania;
- Cunostinte de utilizare pachet Microsoft Office (in special, Excel);
- Cunostinte SAP - reprezinta un avantaj;
- Buna capacitate de organizare;
- Gandire analitica;
- Dinamism;
- Atentie la detalii.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de a participa la targuri de profil;
- Formari specifice activitatii de transport;
- Cursuri de limba franceza;
- Deplasari in Franta si in Romania;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!