Job expirat
1. Sa adune informatii despre companii/professionals (clienti existenti si potentiali) si sa elaboreze profilul lor;
2. Sa elaboreze si sa actualizeze periodic descrierea si conditiile produselor bancare destinate companii/professionals, din portofoliul de produse ale bancii;
3. Sa studieze piata pentru a identifica zone care reprezinta potential pentru atragerea de noi clienti/creere produse;
4. Sa urmareasca si sa evalueze periodic produsele/serviciilor bancilor concurente pe segmental corporate/professional; sa elaboreze periodic analize si propuneri de produse noi si/sau imbunatatire a celor existente;
5. Sa analizeze lunar vanzarea de produse catre compani/professionals (numar de operatii si volum) la nivelul sucursalelor;
6. Sa se asigure ca clientii beneficiaza de servicii bancare de calitate
7. Sa gestioneze alte proiecte corporate (ex: “after selling report”, etc.);
- Absolvent studii superioare;
- Abilitati de dezvoltare de relatii comerciale in domeniul bancar;
- Cunoasterea procedurilor de analiza financiara si de creditare si intelegerea situatiilor financiare;
- Cunostinte solide de operare calculator si de limba engleza (scris si vorbit).
- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare dupa numai 6 luni de la angajare
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate
- Meritocratie - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator
Asteptam C.V.-urile dvs. pe fax la: 021/2306565 sau e-mail la: jobs@librabank.ro
Aplicatiile vor fi tratate cu maxima confidentialitate.
Numai candidatii eligibili vor fi contactati.
Misiunea noastra, a celor care facem parte din echipa Libra Bank, este sa oferim pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor financiare ale clientilor. Pentru aceasta, dorim sa punem la dispozitie clientilor o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa ii asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie financiara. Este un partener si un prieten care intelege clientul.