Job expirat
RESPONSABILITATI:
• Verifica si proceseaza conform procedurilor interne, facturile / terminalele blocate din motive financiare
• Asigura continuitatea serviciilor cu riscuri minime, deruland actiuni de prevenire a sumelor neincasate conform procedurilor interne
• Suspendarea/decomisionarea terminalului
• Actioneaza pentru recuperarea creantelor prin apeluri,esalonari de plata, trimitere somatii/notificari de plata in scris, pregatire borderouri de introducere garantii in banca
• Raspunde la solicitarile de informatii legate de plati, limite de credit si conditii de reconectare venite de la comercianti parteneri via Contact Centre-ului sau via fax/email
• Asigura suportul solicitat de colegii din celelalte departamente
• Verifica si aproba plata comisionului pentru serviciul plati facturi conform procedurilor interne
• Alte activitati similare solicitate de superiorii ierarhici
CALIFICARI SI EXPERIENTA:
• Student sau absolvent studii superioare, preferabil in domeniul economic
• Lb engleza – mediu
• MS Office, Word, Excel avansat
• Experienta in Serviciu Clienti si/sau recuperarea de creante
CALITATI ESENTIALE:
• Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
• Putere de convingere si abilitati de comunicare;
• Capacitate de a lucra in echipa;
• Corectitudine si loialitate fata de companie;
• Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Tichete de masa;
Abonament clinica medicala;
Conditii de lucru exceptionale, avem sediul in apropiere de Piata Romana ( Cladirea Romana Offices- Bulevardul Dacia, nr. 20, sector 1);
Posibilitate de dezvoltare cariera intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii.
PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.