Job expirat
Managing the assigned accounts accordingly to their predefined profile in the specific credit management software OnGuard
- Contacting customers by phone, email and letters to ensure debts are paid in timely and effective manner
- Updating customer records and ensuring administrative records are up to date
- Generating past due letters and monthly statements
- Registering, investigating and monitoring resolutions of customers disputes on invoices
- Applying credit control procedures to active accounts
- Reporting on account aging to the Credit Control Supervisor
- Proficiency in English
- Excellent communication skills, both verbal and written
- 1-2 years experience in Credit & Collection
- Ability to quickly learn new systems
- Ability to explain financial issues to others in a simple yet direct manner
- Excellent problem solving skills
Benefits:
- Attractive salary package;
- Meal tickets ;
- Medical insurance.
Schedule: Monday - Friday (3:00 p.m. to 0:00 p.m)
Location: Pipera
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro