Job expirat
•Primirea/transmiterea corespondenţei: asigurarea recepţiei corespondenţei de la Registratură, Centrul de Multiplicare, Departamente & Divizii Cutii speciale/ tăvi;
•Înregistrarea documentelor şi a corespondenţei;
•Distribuirea corespondenţei;
•Furnizarea comunicării, suportului şi interfeţei potrivite atât pentru clienţii interni cât şi pentru cei externi;
•Ridicarea şi mutarea a maxim 25 kg;
•Atingerea obiectivelor de business ;
•Cunoaşterea şi respectarea politicilor interne Xerox;
•Experienţă în interacţiunea cu clienţii;
•Experienţă pe o poziţie similară constituie un avantaj
•Aptitudini excelente de comunicare şi servicii acordate clienţilor fie direct, fie prin telefon sau e-mail;
•Abilitatea de a gestiona sarcini multiple;
•Abilităţi de prezentare eficientă;
•Lucru în echipă;
•Cunoaşterea fluxurilor de lucru şi proceselor;
•Orientare către client;
•Abilitatea de orientare în spaţiu;
•Cunoştinţe de bază de operare PC;
With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.