Job expirat
Angajăm un coleg / o colegă pe zona de Customer Care, care iubește să vadă clienții și oamenii fericiți.
⌛️Dacă ești o persoană care organizată și care își planifică timpul foarte bine, acest job te va provoca cu siguranță;
🔍 Dacă analizezi în detaliu ceea ce faci, vei găsi o mulțime de lucruri pe care le vei învăța cu noi;
✔︎ Dacă îți place să le oferi cele mai bune soluții clienților, avem provocări pe măsură pentru tine!
🥇Dacă ai ca obiectiv să înveți cât mai multe lucruri și să te dezvolți profesional și personal, avem o soluție pentru tine!
Mai exact, ce căutăm 🔍:
👥 Candidatul ideal:
∙ Aptitudini foarte bune de comunicare (scrisă, verbală / telefonică) și relaționare;
∙ Aptitudini foarte bune de gestiune a activităților, în special capacitatea de a prioritiza activitățile pentru a gestiona activități multiple în aceeași zi;
∙ Persoană cu o gândire analitică dezvoltată, cu competență decizională și atentă la detalii;
∙ Aptitudini foarte bune de negociere;
∙ Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului și a pachetului MS Office 2016 (Word, Outlook, Excel);
∙ Constituie avantaj - Cunoștințe avansate de limba Engleză (scrisă / verbală / înțelegere);
∙ Nivel de studii minim: studii medii.
1. Descrierea jobului 👩🏼💻
Principalele activități pentru Account Manager (Customer Care):
Va învăța serviciile din portofoliu / specificul acestora, va analiza și identifica nevoile clienților, pentru a putea oferi clienților cele mai bune soluții pentru nevoile lor;
A) Va gestiona comenzile pentru clienții din portofoliu:
∙ Va emite cereri ofertă și va face follow-up pentru ofertele transmise clienților;
∙ Va transmite comenzile către traducătorii / interpreții colaboratori;
∙ Va introduce comenzile clienților în baza de date internă;
∙ Va urmări primirea de la traducători a documentelor alocate pentru traducere;
∙ Va gestiona procesul de legalizare / apostilare a traducerilor (când este solicitat);
∙ Va verifica documentele traduse și le va livra clienților, până la termenul solicitat;
∙ Va emite facturi fiscale și va urmări încasarea acestora la termen;
B) Va administra relația cu traducătorii și interpreții colaboratori:
∙ Va menține relația cu colaboratorii existenți;
∙ Va recruta colaboratori noi;
∙ Va actualiza baza de date specifică.
2. ✅Care sunt beneficiile pe care ți le oferim:
∙ Vei lucra într-o locație ultra centrală din București, într-un mediu prietenos, cu o echipă tânără și motivată;
∙ Vei avea oportunitatea de a învăța lucruri noi și de a te dezvolta profesional;
∙ Vei avea responsabilități provocatoare pentru a-ți cultiva și dezvolta abilitățile și aptitudinile;
∙ Vei avea laptop și telefon mobil de ultimă generație;
∙ Vei avea un salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță.
Vrei să faci parte din echipa noastră și crezi că ești persoana potrivită?
CINE SUNTEM ȘI CE OFERIM
Am înființat WeTranslate din dorința de a putea pune în practică activitățile care ne plac, lucrând cu entuziasm și dedicare, întâmpinând provocările și câștigând încrederea clienților pentru a păși împreună către un viitor în care succesul ne caracterizează proiectele.
Deoarece ne place organizarea și simplitatea lucrurilor, acordăm clienților noștri Account Manageri dedicați, care să gestioneze proiectele de traducere și interpretariat în timp optim.
Account Managerul va identifica soluțiile cele mai potrivite necesităților tale și le va implementa, proiectele tale devenind preocuparea noastră.
Totodată, am pus la punct un sistem integrat de administrare online a comenzilor, astfel facilitând procesul de prelucrare a traducerilor tale. Nu trebuie decât să te înscrii și să beneficiezi de avantajele pe care acest sistem le aduce.
WeTranslate se orientează către traducători profesioniști, care își adaptează cu ușurință limbajul la tendințele pieței actuale, abilitate câștigată prin ani de perfecționare.
Odată cu echipa de traducători, și noi învățăm pas cu pas tot mai multe din succesul și aria de activitate a clienților noștri.