Customer Care Operator

Ocean Credit

19-05-2017 | EXPIRA LA 21-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ocean Credit isi mareste echipa de Customer Service.

Responsabilitati:

- Furnizarea informatiilor solicitate privitoare la serviciile si produsele companiei;
- Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi;
- Operarea tuturor modificarilor necesare in contul clientului in timpul desfasurarii conversatiei telefonice;
- Tratarea solicitarilor telefonice, identificarea neclaritatilor si oferirea de informatii si raspunsuri la intrebarile clientilor;
- Atragerea potentialilor clienti prin descrierea produselor si serviciilor companiei;
- Pastrarea unei relatii bune cu departamentele interne si identificarea situatiilor in care clientul are nevoie de un transfer catre aceste departamente.


CERINTE

- Studii medii/superioare finalizate;
- Experienta anterioara similara constituie un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare;
- Orientare catre client, dinamism si spontaneitate;
- Abilitati de organizare si gestiune a timpului.


DESCRIEREA FIRMEI

Ocean Credit este compania care ofera primul produs de creditare online, instant, chiar si in afara orelor bancare.
Misiunea noastra este de a oferi un serviciu de creditare rapid, care sa vina in intampinarea nevoilor urgente.
Atentia permanenta fata de clienti, ne-a determinat sa oferim un produs flexibil si sigur bazat pe o tehnologie noua.

Ocean Credit isi propune sa fie alaturi de clientii sai pe termen lung, consolidand o relatie bazata pe incredere si siguranta.