13-11-2017 | EXPIRA LA 13-12-2017
Job expirat
Responsabilitati:
- gestionezi apeluri inbound/outbound din partea/catre clientii care detin produse bancare (POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit)
- oferi solutii adaptate fiecarei probleme intalnite conform nevoilor de business si procedurilor standard ale Companiei;
- dai dovada de profesionalism in discutia cu clientii in acord cu standardele de calitate;
In calitate de membru al echipei de Customer Care Support, esti primul punct de contact al clientului, asadar avem nevoie sa:
- ai cunostinte bune de limba italiana, cel putin nivel B2. Limba engleza reprezinta un avantaj, cel putin nivel B1;
- ai cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
- ai capacitatea sa comunici cu lejeritate, sa fii o persoana calma si sociabila
- ai disponibilitatea de a lucra in ture (de zi, de zi+noapte si/sau weekend, in functie de activitatea desfasurata);
- ai o mentalitate orientata catre client, contribuind astfel la furnizarea de servicii de calitate.
Ar fi un mare plus daca:
- ai mai ocupat o pozitie similara;
- ai o atitudine pozitiva si capacitatea de a gestiona situatiile complexe dand dovada de empatie si intelegere;
- esti o persoana multitasking cu dorinta de invatare.
Te vei bucura de:
- pachet salarial atractiv incluzand diverse beneficii caracteristice companiei (prima de Craciun in valoare de un salariu brut, bonuri cadou in valoare maxima de 1600 Ron/an, bonuri de masa in valoare de 15 Ron/zi lucrata);
- bonusuri in functie de performanta anuala;
- contract perioada determinata de 1 an/ nedeterminata;
- program de lucru flexibil in functie de activitatea desfasurata;
- transport asigurat pentru turele de noapte;
- posibilitati reale de crestere personala si profesionala intr-o companie multinationala;
- sesiuni de training;
- oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica;
- sediul foarte aproape de gura de metrou Pipera.
P4cards este o societate infiintata la sfarsitul anului 2016 si recunoscuta ca facand parte din Grupul SIA in domeniul de gestionare a activitatilor de e-money Unicredit in Italia, Austria si Germania.
P4cards lucreaza pe piata italiana si nemteasca oferind servicii de processing pentru emiterea si achizitionarea cardurilor de plata. In Romania societatea administreaza un call center care desfasoara activitati de back office si customer support si care lucreaza in stransa legatura cu liderul.
In 2015 a gestionat 13,5 milioane carduri de plata, 1.200 milioane de operatiuni de plata, 206.000 POS-uri si 11.000 ATM-uri.
Societatea consta in aproximativ 350 de persoane impartite in sediile din Milano, Verona, Brescia, Treviso, Munchen, Nuremberg si Bucuresti.
Activitatea sa se incadreaza in interiorul planului strategic al Grupului SIA care prevede intarirea propriei pozitii competitive pe scara europeana.
SIA este lider european in planificarea, realizarea si gestionarea infrastructurilor si serviciilor tehnologice dedicate Institutiilor Financiare, Bancilor Centrale, Firmelor si Administratiilor Publice, in ariile de plata, e-money, a serviciilor de retea si pietelor de capital.
Grupul SIA furnizeaza servicii in 46 de tari si functioneaza si prin intermediul filialelor in Austria, Germania, Romania, Ungaria si Sud Africa. Societatea are de asemenea filiale in Belgia si Olanda si birouri de reprezentanta in Anglia si Polonia.