Customer service

NISSA

29-10-2010 | EXPIRA LA 04-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Verificarea comenzilor efectuate online;
- Pregatirea si livrarea comenzilor online;
- Facturarea comenzilor online;
- Verificarea stocurilor de produse din magazinele NISSA si a celor de pe site;
- Verificarea preturilor postate pe site;
- Updatarea site-ului NISSA;
- Mentinerea legaturii cu clientii.


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Limba engleza nivel avansat;
- Persoana orientata catre client, organizata, autodidacta.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania a luat nastere in anul 1993 si are ca obiect de activitate producerea si comercializarea propriilor colectii sub marca proprie.
NISSA inseamna in tot ce face creativitate, dinamism, deschidere, indrazneala, grija pentru detalii si frumos si nu in ultimul rand consecventa.
Colectiile NISSA se adreseaza: adolescentilor: casual si sport, si pentru persoane cu varste cuprinse intre 25-45 ani: casual, office si de seara.
Produsele sunt promovate atat in magazile proprii cat si in magazine agreate de noi.