Customer Service Coordinator with German

Best Corporate Labour Group

04-07-2017 | EXPIRA LA 03-08-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Susţinerea echipei la prelucrarea solicitărilor clienţilor (ca rezervă), în special pentru situaţiile de escaladare
• În cazul tranzacţiilor complexe, coordonarea interfeţelor cu departamentele (de ex. managementul calităţii, juridic, etc.)
• Asigurarea nivelului de servicii stabilit şi a KPI-urilor definite pentru toate tranzacţiile din domeniul de responsabilitate
• Asigurarea calităţii în comunicare şi din punct de vedere al cunoştinţelor de specialitate
• Asigurarea unei planificări a personalului optime în colaborare cu planificarea personalului în activitatea zilnică (de ex. dacă exista absenţe neplanificate, şcolarizări, cazuri de boală) luând în considerare orele suplimentare şi minus
• Colaborare la îmbunătăţirea continuă a proceselor prin iniţiativă proprie şi motivarea angajaţilor
• Colaborare la elaborarea, optimizarea proceselor de lucru şi responsabil pentru monitorizarea acestora şi a proceselor de comunicare cât şi asigurarea desfăşurării activităţii fără probleme
• Asigurarea respectării tuturor prevederilor legale şi cu privire la protecţia datelor
• Activităţi administrative
• Deţine responsabilitate pentru performanţa şi calitatea prestării de servicii a echipei respective
• Deţine responsabilitate pentru punerea la dispoziţie a capacităţilor (responsabilitate pentru coordonarea eficientă în decursul zilei)
• Deţine responsabilitate pentru satisfacţia clienţilor şi a angajaţilor
• Este co-responsabil pentru indicatori ai centrului servicii clienţi


CERINTE

• Cunoştinţe avansate de limba germană – obligatoriu
• Studii superioare finalizate
• Operare sigură a aplicaţiilor MS-Office
• Mobilitate şi flexibilitate pentru deplasări
• Permis conducere categoria B
• Cunoaşte şi utilizează instrumentele asigurării calităţii, elementele de bază economice cât şi principiile dreptului muncii
• Cunoaşte relevanţa şi conţinutul obiectivelor centrului servicii clienţi şi înţelege indicatorii importanţi, poate formula măsuri
• Poate evalua, dezvolta şi motiva angajaţii
• Formulează obiective, stabileşte obiective pentru angajaţi, le monitorizează şi le utilizează pentru motivarea angajaţilor
• Gândeşte şi pune în practică procese
• Susţine şi promovează îmbunătăţirea şi schimbarea
• Stăpâneşte instrumentele şi procesele pentru soluţionarea problemelor
• Este întotdeauna un model, adoptă o atitudine sigură, cu încredere în propria persoană şi îşi menţine autenticitatea
• Este capabil să îşi dezvolte abilităţile în continuare
• Poate acţiona conform planului şi orientat spre obiective
• Deţine o capacitate de comunicare bine dezvoltată, poate adopta decizii clare
• Se poate pune în locul interlocutorului şi îşi poate asuma perspectiva acestuia
• Cunoaşte şi poate aplica elementele de bază ale managementului propriu şi managementului timpului
• Abordează în mod suveran conflictele şi identifică o soluţie rapidă pentru persoanele implicate


DESCRIEREA FIRMEI

We are a friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavour to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.