Customer support back office

ABC Human Capital

05-12-2017 | EXPIRA LA 04-01-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Gestionare vanzari internet si relatii cu distribuitorii de talie mica
- Facturarea comenzilor in sistemul intern-
Gestionare relatii cu clientii in ceea ce priveste service-ul pe produsele electrice.
-Raspunde de relatiile cu clientii, urmareste fluxul
de documente
-Gestionare relatii magazine in ceea ce priveste stocurile de marfa, raportari
-Raportari interne


CERINTE

- Persoana care sa aiba experienta in vanzari de minim 1 an
- Cunostinte bune PC si in special Excel (functii, VLOOKUP)
- Studii universitare - obligatoriu
- Cunoastere limba engleza (nu este obligatoriu un nivel ridicat)
- Inteligenta si capacitate de invatare


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/