Customer Support Turca sau Maghiara sau Suedeza

IPSOS INTERACTIVE SERVICES

14-10-2010 | EXPIRA LA 20-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera suport prin e-mail pentru pentru respondentii la sondajele online IIS
- Actualizeaza baza de date in functie de cerintele respondentilor ;
- Se implica in proiecte speciale (de exemplu, verificarea continutului unui nou website pentru respondenti) atunci cand e necesar;
- Verifica traducerile deja facute, sau traduce din engleza/ romana mesaje standard pentru suport;
- Realizeaza rapoarte saptamanale si lunare pentru a monitoriza activitatile sale de suport si comunicare cu respondentii.


CERINTE

- Cunostinte de limba TURCA sau MAGHIARA sau SUEDEZA (scris, citit, vorbit) - nivel avansat;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
- Microsoft Office, Internet si e-mail.
- Orientare catre client;
- Abilitati de identificare si rezolvare a problemelor
- Gandire logica si initiativa.


BENEFICII OFERITE

- program flexibil, part time (intre 9:30 si 18:30)
- salariu competitiv
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

Ipsos Interactive Services este cea mai mare companie de cercetare de piata online din Romania. Avem birouri pe doua continente, Europa si America de Nord si facem parte din Grupul Ipsos, o organizatie multinationala de cercetare de piata.
La IIS inovam, creem si dezvoltam noi medii de cercetare, adevarate mijloace de comunicare intre oamenii de marketing si consumatori. Suntem 500 de profesionisti care activam in domenii ca: Management de proiect, Programare Web, Analiza de date, Esantionare si Statistica.
Alaturandu-te echipei noastre vei beneficia de posibilitatea dezvoltarii unei cariere in cadrul unei companii multinationale de succes.
Afla mai multe despre noi pe site-ul www.ipsos.com