Job expirat
- administrarea serverelor de baze de date pentru clientii companiei, precum si relationarea cu acestia;
- asigurarea functionalitatii si disponibilitatii bazelor de date;
- monitorizarea accesului la bazele de date, identificare si rezolvarea eventualelor probleme;
- interventii asupra bazelor de date de la locatii / suport aplicatii locatii;
- aplicarea / supravegherea politicilor de backup / arhivare / restaurare la nivelul serverelor de baze de date;
- realizarea de rapoarte diverse pentru diferite departamente;
- importul / actualizarea informatiilor din bazele de date functie de cerintele utilizatorilor;
- gestionarea accesului la aplicatii (utilizatori / grupuri / drepturi).
- studii superioare/medii de specialitate;
- experienta anterioara pozitie similara minim 2 ani;
- cunostinte MsSql Server 2000/2005/2008;
- capacitatea de a lucra cu termene limita;
- abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipa, implicare, responsabilitate.
Integrator IT cu o experienta de 17 ani pe piata romaneasca, Sistec reuneste o echipa de peste 200 de specialisti, cu experienta de business si IT, oferind un pachet complex si complet de solutii si servicii IT pentru afaceri:
- Software: implementare solutii software de tip ERP / CRM / DMS, dezvoltare solutii web / software customizate
- Hardware: solutii de interconectare, solutii centralizate si locale de procesare si stocare a datelor, solutii de securitate si management al cladirilor;
- Servicii: suport IT, service si intretinere IT si tehnnica de birou, consultanta pentru organizarea fluxurilor de business.
Ne măsurăm munca prin valoarea adusă clientilor, si aceasta pentru că putem reusi doar prin succesul partenerilor nostri. Experienta de business, competentele si certificarile membrilor echipei ofera suportul pentru servicii de calitate la cel mai inalt nivel de profesionalism.
Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.
www.sistec.ro