Job expirat
Conducerea activitatilor si a personalului din subordine in vederea cresterii profitabilitatii si a loializarii clientilor
Evaluarea angajatilor in functie de performante si de politica firmei.
Managementul relatiilor cu clientii.
Implementarea programului de lucru al personalului din subordine.
Participarea la deschideri de noi magazine.
Realizarea inventarelor. Gestionarea stocurilor.
Realizarea planului de vanzari.
Generarea comenzilor de aprovizionare in raport cu cerintele clientilor
Planificarea bugetului de cheltuieli.
Supervizarea mentenantei si a magazinului per ansamblu in scopul prevenirii disfunctionalitatii sau a remedierii lor prompte.
Receptia si verificarea stocurilor.
Generarea si verificarea documentelor. (registru de casa, raport de gestiune, depuneri de numerar, realizarea transferurilor catre alte puncte de lucru, avize de expeditie, facturi, retururi, bonuri de consum, note de casare)
- Studii superioare finalizate, reprezinta un avantaj
- experienta pe o pozitie similara de 3 - 5 ani
- experienta intr-o pozitie similara, in vanzare de material electric reprezinta un avantaj
- operare calculator
- abilitati organizatorice
- permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj
- salariu fix + bonus din vanzarile realizate
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.