Job expirat
Generale & Strategice
- Coordoneaza toate activitatile departamentului de Resurse Umane: Recrutare, Training, Administrare de personal, Dezvoltare Organizationala. Actioneaza in calitate de coordonator pentru toate programele Companiei referitoare la proiectele de resurse umane
- Construieste Strategia departamentului de Resurse Umane si planurile de actiune anuale destinate implementarii strategiei de HR
- Administreaza procedurile aferente departamentului de Resurse Umane si se asigura de imbunatatirea constanta a acestora
- Actioneaza ca un liant intre departamentele companiei si contribuie la dezvoltarea unei culturi organizationale unitare
- Asigura raportarile periodice pe subiectele de resurse umane de interes pentru companie
- Administreaza Bugetul HR si dispune cheltuielile aferente, urmarin atingerea obiectivelor din planurile anuale de actiune
Recrutare
- Dezvolta politica de recrutare a Companiei
- Promoveaza activ Compania in diverse medii, in ideea de a obtine o cat mai buna vizibilitate a proiectelor de recrutare pentru aceasta
Training
- Dezvolta politica de Training
- Analizeaza informatii specifice privind nevoile de formare profesionala a angajatii si construieste propuneri de satisfacere a acestora; Evalueaza eficienta programelor de training;
Motivarea personalului, Retentie si Anti-fluctuatie
- Conduce proiecte speciale referitoare la Strategia de Retentie a Angajatilor
- Coordoneaza proiecte referitoare la nivelul de satisfactie/engagement a salariatilor din companie
Comunicarea Interna
- Faciliteaza intalniri periodice cu managerii si angajatii in incercarea de a obtine constant feed-back referitor la problemele lor curente si de personal
- Studii superioare finalizate
- Avantaj: Master de specialitate/Alte specializari in domeniul resurselor umane
- Minim 7 ani experienta in Resurse Umane, minim 4 ani intr-o pozitie similara ori de management
- Limba engleza nivel avansat
- Demonstreaza abilitati de management, si organizationale
- Cunostinte privind sistemele interne de control si structuri organizatorice
- Cunostinte legislatia muncii
- Cunostinte si ablitati de dezvoltare organizationala (managementul performantelor, managementul sistemelor de motivare de persoanal, managementul retentiei, formarea si dezvoltarea culturii organizationale)
- Capacitati organizatorice si de prioritizare
- Capacitate de decizie si analiza
- Abilitatea de relationare in echipa. Spirit de echipa si abilitati de lider
- Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris. Capacitatea de a comunica concepte esentiale indiferent de nivelul auditoriului
- Creativitate
- Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, la situatii de criza
- Echilibru emotional
- Proactivitate, flexibilitate
salariu atractiv