Job expirat
- Formeaza echipa de vanzari pe zona din subordine;
- Selecteaza si recruteaza personal in vederea angajarii;
- Propune prime si penalizari pentru persoanle din subordine;
- Aloca bugetul filialei pe agentii din subordine;
- Mentine legatura cu clientii importanti;
- Aproba termene de plata, modalitati de plata;
- Raspunde de intocmirea contractelor de vanzare-cumparare;
- Verifica gradul de realizare a bugetelor alocate pe agenti;
- Deblocheaza livrari la clientii propusi spre blocare de sistem;
- Experienta pe un post similar minim 2 ani;
- Absolvent studii superioare;
- Cunostinte la nivel conversational de limba engleza;
- Cunostinte avansate de operare PC;
- Abilitati de comunicare, capacitate de control si instruire;
- Bun organizator si negociator;
- Pachet financiar atractiv;
- Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist;
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA UNEI ORGANIZATII. Va asteptam la filialele noastre din Sibiu, Bucuresti si Timisoara!