Job expirat
Evidenta contabila completa:
- Evidenta si inregistrarea contabila a documentelor aferente achizitiilor de materii prime, materiale si servicii de la furnizori;
- Evidenta extraselor bancare;
- Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor;
- Inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate;
- Operarea mijloacele fixe (intrari, amortizari, descarcari de gestiune) ;
- Intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare/trimestriale pentru ANAF- online si prin curier pe CD;
- Intocmirea situatiilor financiare ce vor fi verificate de expertul contabil;
- Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti;
- Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere;
- Mentine legatura cu Administratiile financiare si clientii societatii. Deplasarile la ANAF sau clienti sunt cu caracter exceptional, intrucat avem persoana care se ocupa de deplasari; Comunicare cu clientii telefonic si pe e-mail;
- Arhivarea documentele financiar-contabile;
- Diverse atributiuni de secretariat si registratura in legatura cu ANAF si clientii;
- Absolvent studii superioare economice (Facultatea de Contabilitate reprezinta un avantaj si se poate scadea nivelul de experienta in acest caz)
- Experienta in domeniul financiar-contabil minim 1-2 ani
- Cunostinte minime de fiscalitate: impozit pe microintreprindere, impozit profit- cheltuieli deductibile limitat/nedeductibile, TVA intracomunitar
- Cunoasterea planului de conturi
- Cunostiinte si experienta in utilizarea programelor de contabilitate ( avantaj SAGA )
- Cunostiinte PC ( Word, Excel, Power Point etc)
- Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu
- Abilitati de comunicare si organizare
- Atitudine pro-activa
- Dorinta de a invata
- Capacitatea de a respecta termenele limită
- Persoana dinamica, rezistenta la stres, in conditiile unor termene precise de raportare;
- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp
- Lucru individual si in echipa
- Perseverenta, integritate, onestitate
- Lucreaza sub indrumarea Directorului Economic al companiei.
- bonuri de masa;
- Salariul va fi stabilit in functie de performante
- prima Craciun, prima Paste, cadou zi de Nastere si Onomastica
- Colaborare cu echipa competenta;
- Conditii de munca moderne;
- Orele suplimentare se compenseaza cu zile libere;
- Telefon servici;
- Posibilitate de a acumula experienta precum si posibilitatea de instruire continua (atat in interiorul firmei cat si prin participarea la cursuri autorizate)
SC BETA CONT SMART SRL este o companie de contabilitate, salarizare si expertiza contabila, membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.
SC BETA CONT SMART SRL se adreseaza firmelor mici si mijlocii, cu sediul in Bucuresti si judetul Ilfov, punand la dispozitia acestora servicii contabile, salarizare si consultanta financiar - contabila. Pentru noi, calitatea serviciilor oferite conteaza in primul rand, astfel incat, clientii nostri sa poate dormi linistiti.
Echipa este tanara, dinamica, mediu placut de lucru.