Job expirat
Asigură întocmirea, circulaţia raţională şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile;
Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.
Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului.
Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ;
Coordonează operarea documentelor contabile primare de ieşire : avize de expediere, facturi iesite, etc. si tine evidenţa clienţilor neincasaţi precum şi a încasărilor.
Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise si stabileste impreuna cu administratorul numerotarea acestora pe baza deciziei acestuia.
Preia si verifică seturile de documente din departamentele comerciale, înregistrează deconturile pentru deplasarile externe si interne.
Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice.
Este informat in timp util in ceea ce priveste legea fiscalitatii si a contabilitatii aflate in vigoare.
În vederea calculării salariilor : prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor (contracte noi, decizii, acte aditionale, liste avans, liste prime, liste tichete masă, concedii medicale şi altele) cu 2 (două) zile inaintea datei stabilite pentru plata salariilor. Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori. Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor .Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale clienţilor.
Întocmeşte rapoarte zilnice/saptamanale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime.
-Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate;
- Intocmirea balantei de verificare;
- Intocmirea decontului de TVA si a declaratiilor privind obligatiile la bugetul de stat;
- Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne;
- Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii;
- Alte sarcini conexe domeniului de activitate.
salariu atractiv
Complet Perfect Construct este o companie a cărei echipă este alcătuită din profesioniști cu experiență în domeniul construcțiilor civile și industriale. Capacitatea echipei de a se alinia la cele mai noi tendințe din domeniu și experiența profesională relevantă contribuie decisiv la furnizarea de servicii si soluții competitive pe piața de profil.
Aplicăm cele mai înalte standarde de calitate pentru a satisface solicitările clienților, contribuind activ la succesul lor, prin lărgirea orizontului către inovație și progres în domenii specifice de activitate.