Job expirat
Salariatul va fi responsabil, în domeniul contabilitate/controlling, pentru următoarele:
Înrelaţia cu debitorii:
• Verificarea bonităţii clienţilor;
• Somaţii de plată către clienţi;
• Înregistrarea încasărilor;
• Comunicarea situaţiilor de cont către debitori şi departamentele de distribuţie şi service;
• Operaţiuni de conturi de debitori;
• Înregistrarea datelor;
Înrelaţia cu creditorii:
• Înregistrarea facturilor înconformitate cu indicaţii sau regulament;
• Comunicarea situaţiilor de cont către furnizori;
• Operaţiuni de conturi de creditori;
• Înregistrarea datelor;
Salariatul va efectua şi următoarele operaţiuni de contabilitate primară:
• Înregistrarea şi prelucrarea operaţiunilor de contabilitate (bancă, casă, cheltuieli de deplasare, etc.);
• Operaţiuni de cont ale societăţilor afiliate (debitori şi creditori);
• Înregistrări în conturi diverse de trecere;
• Actualizarea contului „mijloace lichide“;
• Actualizarea conturilor pentru avansuri de salarii;
• Actualizarea conturilor pentru contribuţii la bugetul de stat;
• Întocmirea documentelor pentru pregătirea raportărilor, balanţelor şi bilanţului;
Salariatul va efectua şi următoarele operaţiuni de controlling:
• Ţinerea numerelor de comandă;
• Verificarea activităţii interne de raportare îndomeniul controlling;
Salariatul va fi responsabil, în domeniul payroll, pentruu rmătoarele:
• Transmiterea datelor către colaboratori iexterni responsabili pentru payroll;
• Verificarea rezultatelor de payroll;
• Centralizarea prezentei lunare
În exercitarea funcţiei Salariatul va participa şi la alte activităţi necesare, cum ar fi:
• Întocmirea balanţelor şi a bilanţului anual în conformitate cu GAAP şi IAS;
• Clasificarea contractelor de leasing şi activităţi în domeniul raportărilor pe leasing;
• Întocmirea raportărilor lunare;
• Colaborarea la întocmirea de planificări;
• Întocmirea de regulamente de operaţiuni cu conturi;
• Întocmirea de ordine de activitate şi de organizare;
• Contabilitatea imobilizărilor;
• Întocmirea raportărilor lunare pentru autorităţi – TVA, rapoarte financiare;
• Coordonarea colaboratorilor externi responsabili pentru contabilitate;
• Identifica neconformitati/produse neconforme;
• Implementeaza actiunile corective si preventive dispuse si colaboreaza cu Reprezentantul Managementului pentru Calitate in vederea solutionarii lor in termenele stabilite
• Receptie documente si predare la departamentele responsabile
• Comanda produse de protocol si curatenie
• Predare/primireobiecte de inventar, mijloace fixe salariati
Persoana pe care o dorim este sociabila, foarte organizata, cu cunostiinte solide de SAP – FI si cunostinte de limba engleza.
Puteti trimite CV-urile pe adresa: elena.gorea@abchumancapital
Companie multinationala de renume.
Mediu de lucru placut, profesionist.
Salariu atractiv.
Transport cu microbuzele companiei de la statia de metrou Pacii.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/