Job expirat
Responsabilitati:
- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
- Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
- Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul.
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
- Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
- Respecta prevederile legale in domeniu;
- Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
- Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
- Exercită si alte atribuţii cu caracter specific ce decurg din necesitatile si politica societatii sau sunt dispuse de conducerea societăţii .
Cerinte specifice:
- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
- Lucrul in echipa;
- Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
- Orientarea spre rezultat;
- Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
- Atentie sporita pentru detalii;
- Rezistenta la stres;
- Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.
- Implicare si spirit de initiativa.
- Pregatire: studii de profil economic;
cunostinte de operare pe calculator;
- Experienţă: -sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
Cunoştinţe specifice necesare: .
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
- cunoasterea limbii engleze la nivel de comunicare.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/