Job expirat
- Asigură respectarea prevederilor legale şi actelor normative din domeniul propriu de activitate
- Organizează şi coordonează procesul de management financiar , în care scop asigură întocmirea la timp, în conformitate cu prevederile legale si politicille companiei, a următoarelor documente :
- bilanţul contabil şi contul de profit şi pierderi pe exerciţiul precedent;
- rapoartele de gestiune şi raportările contabile semestriale si anuale;
- balanţele de verificare lunare;
- declaraţiile privind obligaţiile de plată la bugetul de stat;
- registrele societatii : registrul de casă, registrul jurnal, etc
- Organizează contabilitatea în cadrul organizaţiei, în condiţiile legale, şi asigură efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor.
- Participă la organizarea sistemului informaţional, urmărind folosirea cât mai eficientă a datelor contabilităţii.
- Asigură întocmirea, circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor contabile.
- Asigura inregistrarea in evidente contabila a operatiunilor privind capitalurile, finantarile, imobilizarile , stocurile, tertii, salariile, impozitele si taxele, ajutoarele medicale, aprovizionări, vânzări produse, cheltuielile si veniturile.
- Urmăreşte ca actele justificative şi documentele contabile sa fie întocmite cu respectarea dispoziţiilor legale.
- Verifică şi asigura înregistrarea in contabilitate a documentelor de încasări şi plăţi prin bancă şi casă, - Organizează şi efectuează plata salariilor la datele stabilite.
- Organizează şi controlează evidenţa mijloacelor fixe în funcţiune şi închiriate, calculând corect amortizările.
- Organizează tinerea evidenţei contabilă a mişcării materiilor prime, materialelor, pieselor de schimb şi obiectelor de inventar conform procedurilor si politicii societatii.
- Participă la inventarierea patrimoniului şi valorifică rezultatele acesteia.
- Asigură cunoaşterea, însuşirea şi respectarea, de către compartimentele din subordine, în părţile ce le privesc, a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, Regulamentului Intern, Regulamentului de Protecţie a Informaţiilor şi fişelor de post.
- Organizează evaluarea competenţei personalului şi întocmeşte fişele de apreciere şi fişele de analiză a performanţelor pentru şefii de compartimente din subordine.
- Coordonează identificarea, depozitarea, arhivarea documentelor financiar contabile şi înregistrărilor în zonele de responsabilitate, precum şi organizarea şi funcţionarea arhivei organizaţiei propunand masuri in acest sens.
- Organizează şi conduce analiza cheltuielilor de producţie sau de circulaţie şi elaboreaza propuneri pentru reducerea preţului de cost
- Rezolvă orice alte sarcini prevăzute în actele normative referitoare la activitatea financiar-contabilă.
- Se informeaza in permanenta cu privire la modificarea legislatiei in domeniul financiar-contabil care are legatura cu sarcinile de serviciu
- Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul financiar contabil
- Cunoasterea limbii franceze la nivel mediu, cel putin
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si organizarea de evenimente de team-building.