Job expirat
Te vei ocupa de operatiuni financiar – contabile specifice contabilitatii primare si activitati de administrare personal:
- inregistrare operatiuni contabile: facturi furnizori, registru de casa/banca, deconturi; defalcare cheltuieli pe centre de cost;
- calcularea, intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare/ trimestriale obligatorii pentru bugetul statului;
- realizarea de rapoarte financiar-contabile perioadice sau la cererea managerului direct;
- intocmirea documentelor specifice activității de administrare de personal: contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii de încetare/suspendare etc.;
- gestionarea şi administrarea tuturor documentelor de personal;
- operarea în programul de contabilitate a cererilor de concediu ale angajatilor, alte formulare / informații în legătura cu angajații societăților;
- intocmirea diverselor adeverințe solicitate de catre salariați;
- pregatirea statelor de salarii si a declaratiiloretc;
Ar fi minunat daca am gasi la tine in CV urmatoarele:
- studii superioare in domeniul economic / financiar – contabil finalizate;
- experienta in contabilitate primara- minim 6 luni;
- experienta in administrare de personal si salarizare – minim 6 luni;
- bune cunostinte de operare PC ( Excel, Word, REVISAL);
- cunostinte si abilitati de operare in programe de contabilitate (programul Saga – avantaj);
- abilitati de organizare si planificare, dar si atentie la detalii;
- spirit de echipa, abilitati de comunicare si relationare la orice nivel;
- meticulozitate, acuratete, initiativa si responsabilitate;
Vei beneficia de:
- CIM nedeterminat, un salariu fix corelat cu experiența și cunoștințele + bonusuri;
- suport din partea echipei si “training on the job”;
- posibilitatea reala de a te dezvolta, atat profesional, cat si personal;
- program Luni – Vineri / 09:00 – 18:00;
CV in motion!