Job expirat
- Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.
- Elaboreaza si implementeaza sistemul de evidenta contabila a firmei.
- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare.
- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile.
- Reprezinta societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile si Administratia Financiara.
- Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil si asigura respectarea acesteia.
- Intocmeste si verifica balanta, bilantul anual, inventarul societatii.
-Intocmeste situatii financiare si rapoarte la solicitarea Administratorului / Directorului General.
- Elaboreaza si semneaza bilantul contabil al firmei la sfarsitul fiecarui an financiar .
- Realizeaza contul de rezultate si al balantei.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
- participa la sustinerea si discutarea lucrarilor elaborate in cadrul serviciului;
- raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate incadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
-Evidenta registrului de casa.
- Inregistrarea extraselor bancare in programul de contabilitate.
- Operarea facturilor de la furnizori in programul de contabilitate
- Mentinerea relatiei cu furnizorii si urmarirea termenelor de plata catre acestia cu ajutorul scadentarelor.
-Intocmire deconturi de cheltuieli si inregistrarea acestora in contabilitate.
-Absolvent facultate (preferabil contabilitate de gestiune)
- Experienta de lucru necesara(vechimea in specialitatea ceruta de post minim 5 ani)
- Sa cunoasca softurile CIEL,SAGA.
- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
- Lucrul in echipa;
- Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
- Orientarea spre rezultat;
- Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate,flexibilitate.
- Atentie sporita pentru detalii;
- Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.
- Implicare si spirit de initiativa.
Salariu motivant
COMERT