15-05-2010 | EXPIRA LA 21-05-2010
Job expirat
Nivel: Entry level, subordonat direct la Project Manager sau Junior Project Manager
Domeniu: mystery-shopping si cercetare cantitativa/calitativa
Subordonati postului: 1-2 editori/corectori date/schedule-ri
Dimensiune echipa: 10 persoane
Compania angajatoare este parte a unui grup de firme, lider pe piata de Mistery Shopping din Romania, din 2008. Misiunea grupului este intelegerea nevoilor clientului, implicarea alaturi de el si generarea constanta de rezultate vizibile.
Succesul strategiei lor consta in concentrarea pe retail si servicii, in acest sens au dezvoltat parteneriate puternice cu companii importante din aceste domenii de activitate.
Responsabilitati:
Participarea la verificarea, corectarea si validarea chestionarelor de mistery shopping;
editarea datelor, operarea lor;
verificarea chestionarelor in ceea ce priveste conformitatea lor cu obiectivele si specificatiile initiale ale proiectului;
Mentinerea relatiei cu departamentul de field (departamentul de colectare a datelor).
Cerinte:
- experienta pe o pozitie similara de cel putin 1-2 ani- editor/analiza/prelucrare date;
- cunostinte de limba engleza de nivel bun;
- bune cunostinte de cercetare de piata;
- absolvent de studii superioare in domeniu;
- Experienta in mystery shopping sau cercetare de piata cantitativa de cel putin 1 an, pentru clienti diversi, inclusiv companii multinationale- constituie avantaj.
- reale posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.
Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.
Misiune: ??? sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual???.