ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE, SALARIZARE - cod cf.C.O.R.: 121205

S. ROMAERO S.A.

25-01-2018 | EXPIRA LA 24-02-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

ROMAERO S.A. ANUNŢĂ ORGANIZAREA SELECŢIEI CANDIDAŢILOR PENTRU OCUPAREA POSTULUI de ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE, SALARIZARE - cod cf. C.O.R.: 121205 ÎN CADRUL DEPARTAMENTULUI RESURSE UMANE şi GUVERNANŢĂ CORPORATIVĂ:

LA OCUPAREA POSTULUI, ÎN CONDIŢII DE COMPETENŢĂ EGALĂ, AU PRIORITATE SALARIAŢII ROMAERO S.A., conform C.C.M. 7560/2017, Anexa 2

PRICIPALELE ATRIBUŢII, SARCINI, SPECIFICE POSTULUI DE ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE, SALARIZARE:

Planificarea şi utilizarea resurselor umane:
• pune în aplicare măsurile privind strategia de conducere şi utilizare a personalului:
• asigură necesarul de personal pe meserii, funcţii, specialităţi, competenţe, grad de calificare şi repartizarea acestora pe structurile organizatorice ale unităţii;

Recrutarea, selecţionarea, angajarea, integrarea personalului:
• organizează sistemul/procedurile de recrutare-selecţie a personalului;
• urmăreşte punerea în aplicare a prevederilor legale, a procedurilor stabilite şi a prevederilor din Contractul Colectiv de Muncă;
• propune condiţii şi modalităţi de încadrare; după aprobarea angajării, urmăreşte respectarea lor;

Stabilirea, administrarea şi gestionarea raporturilor juridice de muncă ale salariaţilor cu societatea:
• organizează şi gestionează raporturile de muncă între unitate şi salariaţi;
• urmăreşte respectarea prevederilor legale privind încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncă;
• organizează sistemul de documente ce se întocmeşte, transmiterea acestora în sistemul informaţional al unităţii şi arhivarea lor (dosarele salariaţilor cu documentele individuale privind raporturile de muncă, etc.);

Motivarea, salarizarea şi promovarea personalului:
• asigură aplicarea prevederilor legale, a contractului colectiv de muncă privind sistemul de salarizare din unitate;
• propune metodologii/proceduri privind condiţiile/criteriile/documentele de stabilire şi acordare a salariilor, atribuţiile şi responsabilităţile unor structuri organizatorice din unitate;


CERINTE

PROFILUL CANDIDAŢILOR – Experienţa

Candidaţii trebuie să dispună de o bună reputaţie la nivel personal şi profesional;
Disciplină, seriozitate, corectitudine şi dorinţă de colaborare pe termen lung;
Competenţe de identificare a problemelor şi iniţiere de soluţii;
Persoană organizată, orientată spre rezultat şi calitate;
Disponibilitate la program prelungit/flexibil.

Criterii de recrutare şi selectare:
1. Absolvent(ă) de studii superioare economice, juridice, tehnice;
2. Cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu;

Criterii specifice care constituie avantaj:
1. Experienţa în domeniu: 5 ani într-o organizaţie/companie.
2. Experienţa în funcţie de conducere, minim 2 ani;
3. Instruire specifică în domeniul resurselor umane.

DEPUNEREA CANDIDATURII:

Documente necesare:
1. Opis
2. Curriculum vitae şi scrisoare de intenţie ;
3. Copia actului de identitate;
4. Copia diplomei (lor) de studii, atestate profesionale, licenţe, cursuri absolvite, după caz.
5. Recomandări, caracterizări.

Modul de transmitere a dosarului de candidatură:
Documentele solicitate prin anunţul de recrutare vor fi depuse pe adresa de e-mail: recrutare@romaero.com sau la Registratura ROMAERO S.A., incepând cu data de 23.01.2018.

Relaţii suplimentare la DEPT. R.U. şi G.C. /Serviciul R.U.S.: tel. 5994011/int. 2139, 1151 şi pe site-ul societatii: www.romaero.com.

Persoane de contact:
Marin ŞERBAN - Şef Serviciu R.U.S., tel: 0758226549
Mariana ION - inspector resurse umane, tel: 0758226544
Irina CUCU - consilier juridic, tel: 0755741444


BENEFICII OFERITE

- bonuri de masă


DESCRIEREA FIRMEI

Romaero este o companie aerospatiala care integreaza in aceeasi locatie doua activitati majore: fabricarea de aerostructuri si intretinere si reparatii pentru aeronave de transport civile si militare. Este cea mai mare companie din Industria Aeronautica Romana, cu peste 90 de ani de traditie in acest domeniu si este situata langa Aeroportul Baneasa.