21-01-2013 | EXPIRA LA 20-02-2013
Job expirat
Participa la pregatirea dosarelor asigurarilor de viata si luarea deciziei privind acceptarea/ neacceptarea acestora
Responsabil de evaluarea riscului asigurabil al cererilor de asigurare in limitele autorizate in procedura
Participa la activitatea de obtinere a documentelor medicale si financiare privind stabilirea adecvata a claselor de risc al asiguratilor si la elaborarea tuturor documentelor necesare activitatii de subscriere a riscului asigurabil
Programarea la examinarea medicala a clientilor / asiguratilor care aplica pentru asigurarile de viata precum si pastrarea unei bune legaturi cu reprezentatii clinicilor medicale
Verificarea, analiza si completarea informatiilor necesare activitatii de evaluare a riscului asigurabil in aplicatiile IT folosite in acest proces; actualizarea bazelor de date privind modificarile survenite pe parcursul procesului de evaluare
Suport pentru Medicul Consultant in pregatirea documentelor si a rapoartelor medicale pentru Reasigurator(i) privind cazurile ce necesita acceptarea/ aprobarea pentru reasigurare
Participa la elaborarea procedurilor specifice departamentului si ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor Servicului;
Participa la arhivarea tuturor documentelor specifice activitatii zilnice a Serviciului
Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind evaluarea riscului asigurabil
Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de seful ierarhic, privind buna desfasurare a activitatii desfasurate in cadrul serviciului si companiei
Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale serviciului si companiei
Reprezinta interesul companiei fata de clientii interni privind acceptarea in asigurare a persoanelor care solicita o asigurare de viata
Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile.
Studii superioare (de preferat studii medicale sau tehnice)
Experienta in campul muncii – 2/3 ani
Experienta in domeniul asigurarilor de viata – minim 2/3 ani
Experienta relevanta in evaluarea riscului asigurabil si cunostinte medicale
Experienta in domeniul asigurarilor de viata pentru produsele bancare – avantaj
Cunostinte solide PC-MS Office applications
Limbi straine – engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit), franceza
Buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari
Foarte bune capacitati de relationare, pro-activitate si adaptabilitate si reactivitate
Capacitate de planificare si relationare
Comunicare si prezentare
Atentie la detalii, capacitate de concentrare
Autonomie si initiativa
Spirit de echipa
Rezistenta la stres
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.