Job expirat
* Abilitatea de a identifica clar nevoile actuale și viitoare ale clienților și găsirea de soluții personalizate de transport in funcție de solicitările clienților, negociind condițiile de transport si tarifele cu furnizorii.
* Va monitoriza evoluția transportului, fiind in permanenta legătura cu furnizorul, va verifica si urmări returnarea tuturor documentelor de livrare a mărfurilor si va tine evidenta costurilor operaționale in evidenta operativa.
• Dezvoltă și menține relația cu clienții, dezvolta portofoliul de furnizori pentru zonele de interes si are permanent in vedere optimizarea curselor pentru maximizarea profitului;
* Asigura o buna comunicare si suport intra organizațional, pentru a asigura respectarea obligațiilor asumate pentru fiecare transport, dar si în vedere optimizării curselor, atunci cand este necesara.
* Cunoașterea legislației si regulilor aplicabile în domeniul transportului rutier internațional (CMR, INCOTERMS, TIR, REGULI TRANZIT VAMAL, etc.) ca si a documentelor utilizate, a pieței dedicate și a segmentelor conexe, inclusiv utilizarea Burselor de transport.
* Nivel mediu spre fluent de engleză, atât verbal cât și scris;
* Persoana dinamica, ambițioasa, responsabila, dornica de performanta, dar si comunicativa, constructiva si optimista, orientata către soluții;
* Capacitate de auto-organizare si planificare eficienta, atentie la detalii;
• Studii medii sau superioare, bune abilitați de negociere, organizare si munca in echipa;
* Buna cunoaștere si utilizare a calculatorul (in principal MS Office);
* Atingerea țintei de randament lunar contractual.
• Pachet salarial motivant, bonusuri in funcție de performanta;
* Creșterea progresiva a veniturilor lunare fixe si perspectiva de dezvoltare a carierei in funcție de rezultatele demonstrate.
• Tichete de masa (card): 10 lei/zi in perioada de proba, ulterior raportate la bugetul realizat;
* Tichete cadou de sărbători, tichete de vacanta, ambele pe card dedicat;
• Asigurare medicala, la atingerea unui nivel de performanta negociat.
Companie avand integral capital privat romanesc, infiintata in anul 2011 la București, dar din 2012 si-a mutat sediul in Arad, pastrand o filiala in Bucuresti. În același an, datorită expertizei profesionale si paletei largi de operațiuni precum și capacitatii de gestionare a lanțului logistic al miscarilor de marfa in plan intern si interntional, PROALF a devenit un membru al Retelei profesionale WPA - The Logistic Network (www.ourwpa.com), prin care a reușit să acopere toate nevoile clientilor si potentialilor parteneri, în toate regiunile globului.
La nivel operațional, în prezent avem capacitatea de a oferi solutii de transport personalizate si servicii logistice precum:
transportul rutier de mărfuri, atât intern si international (FTL / LTL / Lot);
transport maritim (FCL / LCL) si transport aerian standard și express, door-to-door, door-to-airport/port, port/airport-to-door, airport/port-to-airport/port;
transport de marfă intermodal;
depozitare în toate locațiile țării, prin intermediul sub-contractorilor specializati;
alte servicii conexe logistice sau de consultanță;
promovarea produselor clienților nostri pe piețele regionale / globale prin intermediul partenerilor proprii din acele zone.
Pentru a rezuma această scurtă prezentare, mai subliniem doar că încercăm să ne poziționăm pe piață nu doar ca un furnizor simplu de servicii, ci încercăm să devenim un adevărat partener pentru toți clienții si colaboratorii noștri, dezvoltand relații pe termen lung, care se bazează pe încredere bilaterală și câștiguri reciproce.