04-04-2011 | EXPIRA LA 04-05-2011
Job expirat
- Identificarea solutiilor optime de rezolvare a problemelor prin comunicarea cu statia de origine/destinatie si cu manager-ul direct ;
- Avizarea clientului in legatura cu documentele necesare intomirii formalitatilor de import/export;
- Verificarea si pregatirea documentelor necesare intocmirii formalitatilor vamale de import/export;
- Urmarirea derularii operatiunilor de import/export prin legatura cu comisionarul vamal;
- Intocmirea facturilor de transport la timp si conform ratelor stabilite ;
- Negocierea tarifelor de transport cu furnizorii in vederea obtinerii unor tarife cit mai convenabile;
- Crearea si completarea dosarului operational de import pentru fiecare transport conform normelor interne ale companiei ;
- Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ;
- Mentinerea legaturii cu celelalte departamente de operatiuni, vanzari si financiar in vederea informarii acestora asupra modului de desfasurare a activitatii sau a problemelor care pot aparea.
Recrutam pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul serviciilor de logistica si transport.
- 2-3 ani de experienta in domeniul TRANSPORT AERIAN – OBLIGATORIU;
- Abilitati de comunicare: se asigura ca a furnizat colaboratorilor informatiile necesare indeplinirii cu succes a sarcinilor, prezinta clar ideile, are capacitatea de a asculta activ, lucru in echipa;
- Orientare catre client: raspunde prompt solicitarilor clientului, solicita feedback clientului, stabilieste o buna legatura cu clientul;
- Planificare/Organizare: isi programeaza activitatile pentru a respecta termenele;
- Integritate: pastrarea informatiilor confidentiale;
- Initiativa: atitudine proactiva, anticipeaza problemele potentiale;
- Orientare spre rezultate: isi indeplineste sarcinile in timpul solicitat, performeaza in baza unui standard inalt;
- Dexteritate in folosirea aplicatiilor informatice;
- Limba ENGLEZA – NIVEL AVANSAT;
- Cunostinte bune operare PC.
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.