Job expirat
Responsabilitati:
- identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei;
- procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;
- analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie;
- intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
- completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta;
- intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
- depune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
- intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica;
- organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.
- studii superioare: juridice, economice, administrative;
- experienta practica si teoretica de minim 5 ani in domeniul achizitiilor publice si in administrarea si utilizarea SEAP:
- experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point);
- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;
- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;
- putere de decizie, asumare de responsabilitati.
Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail a.ene@cortech.ro.
Companie ce activeaza in domeniul medical