Job expirat
SCOP: Gestioneaza constant relatiile cu Presa (print, radio, TV, online, social media), gestioneaza proiecte complexe sau de nisa, coordoneaza si implementeaza actiunile de comunicare externa, cu scopul de a sprijini obiectivele companiei in aceasta arie.
RESPONSABILITĂŢI:
Elaboreaza analize de riscuri reputationale si propune solutii de comunicare pentru situatiile respective;
Evalueaza oportunitatile de comunicare proactiva, in special pentru proiecte corporative sau cu risc reputational ridicat sau pentru zone de activitate inovatoare ale companiei;
Participa activ in prevenirea si gestionarea crizelor de comunicare, sub supervizarea managerului de departament, conform procedurilor interne si a indicatiilor primite;
Contribuie activ la mentinerea relatiilor si a bunei cooperari cu autoritatile si altor grupuri de interes (asociatii, parteneri);
Se implica activ si implementeaza partea de comunicare pentru proiecte internationale derulate la nivelul grupului;
Primeste, analizeaza, selecteaza si raspunde la cererile de informatii venite din partea presei in termenul solicitat de catre acestia, in concordanta cu procedurile agreate intern;
Indeplineste rolul de principala sursa de informare pentru toate contactele de presa care solicita date despre companie;
Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei de comunicare corporativa din cadrul companiei si la nivel de grup pentru a alinia mesajele si activititatile, atunci cand este cazul;
Interactioneaza cu reprezentanti din top management in privinta aspectelor care vizeaza relatia cu presa si comunicarea externa;
Contribuie la planurile strategice de Relatii Publice, in colaborare cu Managerul pentru Relatia cu presa si Comunicare Externa;
Obtine interviuri si alte oportunitati de expunere media si/sau de comunicare externa, pentru oficiali ai companiei;
Initiaza materiale in presa (comunicate de presa, interviuri, advertoriale, stiri TV/radio, print & online) care sa contribuie la mentinerea si consolidarea imaginii companiei si a indicatorilor de brand;
Primeste, filtreaza si organizeaza cereri de interviuri din partea presei in scopul livrarii mesajelor cheie ale companiei prin canale specifice, armonizand obiectivele companiei cu interesul public;
Elaboreaza comunicatele de presa (in limba engleza si in limba romana), materiale de Relatii Publice, Q&As si altele, cu scopul de a le remite catre canalele de comunicare relevante;
Studii superioare in domeniul Marketing/ Relatii Publice/ Comunicare.
Cel putin 5-7 ani de experienta in activitati de relatii publice intr-o organizatie multinationala similara.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Intelegere aprofundata a zonei telecom si celor conexe;
Cunostinte privind comportamentul consumatorilor - nivel mediu;
Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;
Internet browsing – nivel avansat;
Cunostinte limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
Cunostinte ale principiilor, tehnicilor si strategiilor de PR si afaceri corporative & mediu & social media – nivel avansat;
Cunostinte de Project Management –nivel avansat;
Abilitatea de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile;
Capacitate de analiza si sinteza;
Capacitate de a respecta termene limita;
Atitudine pozitiva; Integritate;
Adaptabilitate; Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris;
Orientare catre client; Orientare catre rezultate;
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.