Job expirat
• Analizeaza procesele de business fix si mobil pentru a asigura deplina intelegere a mediului de process de business;
• Creaza si dezvolta modelul de date al colectiilor de date ORACLE - data marturi noi;
• Dezvolta analize statistice pe baza de clienti pentru segmentele fix si mobil (atat pentru segmentul Rezidential cat si pentru segmentul Corporate), cu scopul de a identifica segmente, zone de oportunitati si potentiale zone de risc;
• Identifica comportamente de consum ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare, modelare, analize);
• Identifica tendintele de risc ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare neplata, modelare, analize) care au ca scop identificarea clientior cu potential de churn, pentru a sustine actiunile de reducere a churnului si minimizare a efectului negative a neplatii facturii;
• Dezvolta modele predictive in ceea ce priveste probabilitatea de churn, de neplata a facturii, de achizitie a unui serviciu de telefonie (cross sell) sau de crestere a valorii serviciilor telecom (up sell), in conformitate ce cerintele businessului ;
• Studii superioare (Matematica, Cibernetica, Statistica, Economice)
• Minim 3 ani de experienţă relevantă in domeniul analizei şi programării informatice (programare, analiză, dezvoltare şi implementare de aplicaţii informatice) – in special analiza de date;
• Cunoştinţe foarte bune de limbaje de programare baze de date, ORACLE / SQL;
• Experienta in domeniul statistic, de modelare in sistemul SAS Enterprose Miner sau SAS Base;
• Minim 2 ani de experienţă relevantă in domeniul proceselor de business şi/sau marketing.
• Bune abilitati de lucru in echipa;
• Orientare spre rezultate;
• Capacitate de analiză şi sinteză ;
• Managementul mai multor task-uri simultan;
• Rezistenta la stres;
• Engleză – nivel avansat
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...