Job expirat
• Realizează planul de vânzări pentru portofoliul de solutii ITC alocat.
• Oferă asistenţă şi asigură consultanţă clienţilor comerciali si reprezentantilor de vanzari, atât înainte cât şi după vânzare.
• Prezintă şi promovează solutiile ITC alocate. Cunoaste in detaliu solutiile ITC alocate, prezinta avantajele acestora catre reprezentantii clientilor de la orice nivel (executie, managerial sau executiv). Intocmeste studii de fezabilitate, astfel incat sa fie inteles modul in care investitia se recupereaza in timp.
• Este responsabil cu activitatile de generare de oportunitati; Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi furnizori pentru creşterea cotei de piaţă a solutiilor ITC alocate.
• Califica oportunitatile identificate de catre reprezentantii de vanzari, in functie de capabilitatile Telekom Romania, nivelul de competitivitate,etc.;
• Este responsabil de pregatirea ofertelor si a contractelor pentru clienti, fiind sprijinit de reprezentantul de vanzari, pre-vanzare, managementul produsului, IT, etc. Comunica cu functiile de suport pe parcursul pregatirii ofertei si a contractului, astfel incat nevoile clientului sa fie intelese si adresate, in conditiile respectarii cerintelor Telekom Romania (financiare, juridice, de conduita in afaceri, etc.)
• Monitorizeaza implementarea proiectelor si transmite catre management informatii referitoare la executie prin comparatie cu planifiarea agreata contractual. Reclama cazurile in care apar intarzieri si sprijina rezolvarea acestor in termenele asumate;
• Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clientii si cu furnizorii de tehnologie si servicii, astfel incat să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind solutiile ITC şi pentru fundamentarea tarifelor acestora. Contribuie la negocierea cu furnizorii, astfel incat sa obtina cel mai bun cost pentru Telekom Romania
• Monitorizează indeaproape competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul de interes pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire. Stie sa pozitioneze solutiile ITC fata de competitie, astfel incat sa puna in valoare avantajele competitive ale Telekom Romania. Defineste strategie de pozitionare fata de competitie, atat la modul general, cat si pentru fiecare oportunitate in parte.
Studii:
Studii superioare (licenţă) în unul dintre domeniile:
• Tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) si/sau Economic/ financiar;
Experienţă în muncă:
• Experienţă minim 4 ani în domeniul comercial – vânzări de solutii IT. Experienta de lucru acumulata in cadrul unei companii multinationale din domeniul IT reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare spre rezultate si proactivitate;
• Bune abilităţi de ascultare si comunicare;
• Bune abilitati de conducere a unei echipe de ofertare;
• Adaptabilitate si automotivare;
• Lucru individual şi în echipă;
• Creativitate si initiativa;
• Cunoasterea avansata a tehnicilor de vanzare;
• Cunostinte dovedite in domeniul de interes, avand in vedere specificul portofoliului de solutii alocat;
• Cunoştinţe avansate de limba engleză;
• Bune cunoştinţe de operare PC.
Alte cerinţe specifice postului:
• Disponibilitate de a călători;
• Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.