Job expirat
- Incasarea facturilor numerar
- Emiterea facturilor fiscale si a chitantelor
- Intocmirea, verificarea Registrului de casa si a banilor incasati
- Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate
- Efectuare monetar
- Intocmire documente specifice activitatii de facturare/ contabilitate primara (facturi, avize de insotire, chitante, NIR-uri, registrul de casa etc) – soft utilizat: Saga
- Gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare
- Gestionarea transmiterii documentelor prin curier
- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere mailuri
- Mentinerea relatiei cu echipa de vanzari si oferirea suportului necesar
- Crearea si mentinerea unui climat placut, in relatiile cu clientii.
- persoana sociabila,organizata,orientata spre atingerea obiectivelor, persuasiva, dinamica
- Experienta minim 1 an intr-un post similar
- Cunostinte de operare Word, Excel, Saga
- Cunostinte de contabilitate primara si facturare
- Bune abilitati de comunicare
- Constituie avantaj studiile economice de specialitate.
- bonuri de masa
- decontare transport