Job expirat
Noul nostru coleg va:
-intocmi, inregistra si verifica documentele contabile la punctul de lucru (facturi, instrumente de plata, registru de casa etc.);
-asigura relatia cu banca pentru punctul de lucru;
-face inventarierea stocului de marfa si va intocmi PV de constatare a diferentelor (unde este cazul).
Ai putea fi tu daca ai:
-studii medii/ superioare;
-cunostinte de contabilitate primara;
-cunostinte de utilizare PC;
-cunostinte de operare intr-un sistem contabil (de preferat WinMentor) - reprezinta un avantaj;
-bune abilitati organizatorice si de comunicare.
-venit motivant;
-oportunitatea de a munci si de a te distra de minune alaturi de o echipa tanara si dinamica.
Daca te consideri persoana potrivita, trimite-ne o scrisoare de intentie (cu foto) si un CV detaliat pana la data de 09.05.2008.
Confidentialitatea informatiilor este garantata!
Numai candidatii selectionati vor fi contactati pentru interviu.
Compania HOLDMANN este prezenta in Romania de 14 ani, din dorinta de a oferi confort si igiena utilizatorilor profesionali din diverse domenii. Excelenta partenerilor si furnizorilor, cumulate cu devotamentul si pasiunea Echipei Holdmann, ne-au permis atingerea obiectivului initial - cel de a deveni lider traditional in vanzarea de echipamente, accesorii si consumabile pentru igiena si curatenia profesionala.
In acest moment suntem prezenti in toate orasele mari ale Romaniei, atat prin birouri si depozite proprii, cat si prin distribuitori locali. Peste 1000 de produse de baza de la furnizori de renume european, stau la dispozitia clientilor nostrii, raspunzand celor mai exigente solicitari in materie de igiena si curatenie profesionala.
Ca membru al prestigioasei organizatii International Sanitary Supply Association (ISSA) oferim consultanta, vanzare, post vanzare si service la cele mai inalte standarde.
Suntem in continua dezvoltare si iti oferim acum sansa sa te alaturi echipei HOLDMANN!