Job expirat
- efectueaza activitati de casierie si raspunde de gestiunea acesteia;
- intocmeste documente primare, facturi ( emitere si incasare), registrul de casa, raportul de gestiune;
- participa la preluarea cantitativa a stocului;
- respecta circuitul documentelor si completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelor interne;
- participa la efectuarea inventarelor periodice;
- in masura in care seful de magazin considera ca e necesar desfasoara activitati necesare procesului de vanzare.
- experienta anterioara pozitie/domeniu similar minim 2 ani;
- cunostinte operare PC (MS Office) - cunoasterea programului WinMentor constituie un avantaj;
- atitudine proactiva, orientare catre client, initiativa si implicare;
- disponibilitate la program prelungit;
- spirit comunicativ, orientat spre rezultate si orientat spre client;
- persoana organizata ce da dovada de atentie distributiva, putere de concentrare, abilitati organizatorice;
- punctualitate, seriozitate, responsabilitate.
- Reale posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
- Pachet salarial atractiv;
- Conditii de munca intr-un mediu profesionist si foarte placut.
Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru: www.casa-rusu.ro