Job expirat
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
- Gestioneaza numerarul si celelalte valori existente in casierie;
- Emite facturi si chitante catre clienti;
- Gestioneaza si tine evidenta documentelor privind deconturile si avansurile de trezorerie;
- Gestioneaza documentele si informatiile legate de operatiunile de plati si incasari cu numerar, bilete la ordin si cec-uri;
- Intocmeste si emite documente specifice activitatii desfasurate (facturi, chitante, dispozitii de plata, avize, dispozitii de plata etc.).
CERINTELE POSTULUI:
- Cunostinte de operare PC (Microsoft Office)
- Cunostinte de contabilitate primara.
- Absolvent studii medii (liceu)
- Cunostinte utilizare SAP (reprezinta un avantaj)
- Experienta de 2 ani pe un post similar;
- Experienta in relationarea cu clientii;
- Capacitate de comunicare (deschisa, diplomata, constructiva) si interrelationare;
- Orientare catre client si nevoile acestuia;
- Atentie la detalii;
- Capacitatea de organizare a activitati;
- Abilitati de lucru cu cifrele;
- Integritate profesionala;
- Munca in echipa si initiativa;
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).