Job expirat
- Culege, verifica si actualizeaza datele necesare salarizarii;
- Se asigura de acuratetea introducerii in sistem a tuturor datelor primite;
- Intocmeste documentatia privitoare la plata salariilor si taxelor si o transfera catre autoritatile respective (Casa de Pensii, Agentia de Somaj, Casa de Sanatate, Administratia Financiara);
- Ofera suport in diferite proiecte ale departamentului financiar.
- Studii superioare economice;
- Experienta minim 6 luni in cadrul departamentului financiar-contabil;
- Experienta profesionala in domeniul salarizarii si legislatia muncii constituie avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel);
- Engleza nivel avansat;
- Abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor, responsabilitate si implicare.
Avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectie si recrutare, gestiune de personal temporar sau permanent, calcul salarial si testare.
Adecco in Romania este la momentul actual lider de piata, cu birouri deschise in 9 orase, si reusind in 2005, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 2.500 de noi locuri de munca. Pentru a intra in baza de date a celui mai mare furnizor de servicii de HR din Romania, va rugam sa accesati site-ul www.adecco.ro si sa va depuneti CV-ul la noi.
Adecco Romania selecteaza in vederea angajarii pentru clientul sau, companie multinationala, leader in domeniul dezvoltarii de spatii comerciale.