Job expirat
Descrierea jobului
– Controlul cheltuielilor prin verificarea facturilor, alocarea lor pe centre de cost si analiza deviatiilor fata de buget;
– Gestionarea contractelor de inchiriere ale societatii;
– Efectuarea de analize, corectii, reconcilieri, raportari si arhivari;
– Pregatirea de rapoarte zilnice, saptamanale si lunare cu privire la activitatea de baza a companiei;
– Intocmirea si raportarea saptamanala si lunara a Cash-Flow-ului societatii;
– Participarea la inchiderea lunara si oferirea de suport in activitatea de raportare;
– Implicare in procesul de bugetare;
– Gestionarea contractelor cu furnizorii si emiterea facturilor catre client;
– Este persoana de contact in relatia cu INSSE;
– Alte atributii specifice
Candidatul ideal
Studii superioare in domeniul financiar/economic
Experienta: Minimum 3 ani experienta in audit sau controlling;
Cunostinte, aptitudini & abilitati:
- Cunostinte SAP, obligatoriu
– Limba engleza – nivel avansat; cunoasterea limbii germane reprezinta un avantaj;
– Experienta in retail reprezinta un avantaj;
– Cunostinte economice si financiar-contabile;
– Capacitate analitica si usurinta in lucrul cu cifrele;
– Bune cunostinte de Microsoft Excel si a pachetului Office;
– Experienta in bugetare, analiza deviatilor si realizarea rapoartelor financiare;
– Disponibilitate de lucru sustinut, in conditii de stres;
– Spirit de lucru in echipa si capacitate de comunicare;
– Flexibilitate, proactivitate, organizare.
Se discuta la interviu.
Companie de recrutare de personal.
Directii de specializare: personal educational si personal retail non-food.