Job expirat
Elaboreaza rapoarte si analize ale activitatii curente a departamentelor din cadrul companiei si propune solutii de imbunatatire a rentabilitatii si performantelor financiare ale acestora;
- Initiaza si realizeaza actiuni de control intern cu transmiterea concluziilor si masurilor propuse catre conducere;
- Urmareste si preintampina incalcarea dispozitiilor legale in vigoare si a procedurilor interne ale societati prin actiuni de control intern si atentioneaza conducerea de nerespectarea acestora;
- Monitorizeaza si analizeaza lunar calculatia costurilor, identifica posibilele zone de optimizare a costurilor si face propuneri;
- Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemele informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
- Se asigura ca informatia obtinuta in urma analizelor este corecta, completa, oportuna;
- Monitorizeaza/Auditeaza procesul de inventariere fizica a stocurilor (in toate gestiunile);
- Respecta procedurile si instructiunile de lucru stabilite.
Studii superioare economice;
- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie cu responsabilitati similare;
- Cunostinte foarte bune de operare PC – Excel in mod deosebit;
- Cunostinte soft ERP;
- Gandire strategica, proactivitate;
- Abilitati foarte bune de organizare si planificare;
- Persoana matura, energica, orientata catre rezultate;
- Orientare spre obiective si respectarea deadline-urilor stricte;
- Spirit critic, receptivitate la nou, perseverenta;
- Abilitate de a lucra sub presiunea timpului;
- Disponibilitate in a lucra peste program in perioadele de raportare;
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.