Job expirat
Task-uri administrative de suport si secretariat, ofera suportul necesar pentru operatiunile de: copiere, scanare, indosariere, arhivare, introducere date etc
Gestionarea documentelor interne si de corespondenta
Inregistreaza documente atat fizic cat si electronic
Preluarea apelurilor telefonice
Organizarea intalnirilor de afaceri, a evenimentelor companiei, activitati de protocol
Organizarea agendei zilnice
Asigura necesarul administrativ si de birotica/papetarie si mentine stocul
Traduceri.
Prezenta agreabila
Atitudine pozitiva, entuziasm
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
Atentie sporita
Spirit de echipa
Persoana organizata si responsabila, atenta la detalii
Rezistenta la stres
Capacitate de invatare rapida
OBLIGATORIU: cunoasterea limbii Engleze – nivel avansat scris si vorbit. Cunoasterea limbii italiene va fi considerata un avantaj
OBLIGATORIU: Cunostinte avansate de operare in MS Office (obligatoriu Word si Excel).
Selectia pentru interviu se va face numai in functie de CV insotit de scrisoare de motivatie.
Se accepta doar CV-urile in format Europass cu poza.
Așteptăm CV-urile dvs. pe adresa de e-mail recrutare@partnet.ro sau la nr. de fax: 031.425.64.25.
Pachet salarial motivant, adecvat experientei si responsabilitatilor;
Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic.
Posibilitate de dezvoltare profesională și personală.
Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila este persoana juridica romana de drept privat, cu scop nepatrimonial, nonprofit, neguvernamentala si independenta, avand misiunea de a contribui la dezvoltarea durabila pe plan economic, social si cultural, la nivel local, regional şi national, în mediul urban şi rural, care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene.