Job expirat
EBC HR Solutions este în căutarea unui Front Desk Officer pentru unul din clientii săi, o companie cu acoperire națională având ca principal obiect de activitate distribuția de produse medicinale veterinare, prezentă pe piață de 60 de ani.
Responsabilitati:
Preia si directioneaza apelurile telefonice.
Se ocupa de rezervarea salilor de sedinta.
Preia, inregistreaza, redirectioneaza si arhiveaza corespondenta.
Expediaza documentele prin servicii de curierat, posta, fax, e-mail, etc., conform procedurilor interne.
Asigura fluxul informational in cadrul companiei.
Intampina persoanele straine care intra in companie, asigurand protocolul.
Minim studii medii finalizate.
Experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara.
Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu.
Atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii.
Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta.
Excelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala).
Atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking.
Cunoscator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
Salariu fix + Tichete de masă,
Siguranța unui parteneriat pe termen lung.
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.
La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.