Job expirat
Oferă informaţii generale vizitatorilor, furnizorilor, clienţilor şi partenerilor companiei;
Realizează managementul apelurilor telefonice;
Preia și distribuie corespondența fizică şi electronică;
Întocmește documentele necesare pentru expedierea corespondenței;
Gestionează procesul de rezervare a sălilor de ședință;
Asigură activitatea de protocol a societății;
Lansează comenzile de cărți de vizită ale angajaţilor grupului companiilor și de etichete pentru farmacii, către agențiile colaboratoare;
Introduce periodic în sistemul informatic intern, dosarele de încasări pentru farmacii;
Asigură arhivarea în bune condiții a documentelor și a fax-urilor primite;
Face rezervări de cazări și bilete de avion, precum și centralizarea acestora.
Studii superioare (finalizate sau în curs);
Excelente abilităţi de comunicare;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook);
Abilități de organizare și prioritizare a sarciniilor de lucru;
Atenție la detaliu;
Persoană dinamică, energică și eficientă.
Salariu aliniat pieței;
Tichete de masă;
Card reducere Farmaciile Dona;
Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unuia dintre cele mai mari lanțuri de Retail Farmaceutic din România.
Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
Program de lucru: luni-vineri: 08:00-16:30 (S1), respectiv 09:30-18:00 (S2);
Locul de muncă: clădire de birouri din sector 6, zonă Militari.
Farmaciile DONA sunt printre cele mai apreciate din România, cu o tradiție de peste 25 de ani și o distribuție echilibrată, la nivel național.
De ce sa faci parte din echipa DONA?
- peste 2.500 de angajati
- peste 300 de farmacii la nivel national
- un portofoliu in continua dezvoltare cu peste 29.000 produse
- peste 2,5 milioane de pacienti care trec pragul unei farmacii Dona in fiecare luna
În Farmaciile DONA vei fi întâmpinat întotdeauna cu atenție, grijă, dar mai ales cu respect.